1. queisser.ro
  2. Companie
  3. Sănătate & Consumatori

Sănătate & Consumatori

Schimbarea atitudinilor față de sănătate – O companie medie, precum Queisser Pharma, trebuie să se schimbe odată cu vremurile. Este modelată de o piață în continuă mișcare și, la rândul său, modelează piața cu activitățile sale. Jan K. Kuskowski, Managing Director al Queisser Pharma, comentând această situație, spune: „Vedem cum se mișcă piața și ne mișcăm la fel de repede”. Piața din jurul Queisser Pharma este dinamică și este supusă unor schimbări uriașe, în special în acest moment.

Dezvoltarea demografică a structurii populației în toate țările din lume va duce la schimbări sociale și economice majore. Niciodată pe pământ nu au ajuns la bătrânețe atât de mulți oameni rămânând atât de sănătoși și implicați activ în societate. Proporția persoanelor cu vârsta peste 60 de ani la fiecare 100 de persoane cu vârsta cuprinsă între 20 și 60 de ani aproape se va dubla până în anul 2030. Până în 2050, 78 din 100 de persoane vor avea peste 60 de ani.*

Speranța de viață crește de la o generație la alta. Astăzi, cei de şaizeci de ani pot deja să se aştepte să trăiască încă 20 de ani. Pe măsură ce înaintăm în vârstă, atitudinea noastră față de noi înșine și de sănătatea noastră începe să se schimbe. Prevenirea și responsabilitatea personală sunt cei doi termeni cheie aici. Este de dorit să oferim corpului nostru tot ce are nevoie din timp, dacă dorim să atingem vârsta de pensionare fiind sănătoși și activi. În zilele noastre oamenii știu că nu își pot lăsa sănătatea în întregime în seama medicilor. Ei trebuie să acționeze în numele lor. Produsele Queisser susțin un nou stil de viață care presupune o sănătate mai bună și o responsabilitate personală sporită.

*Source: The Methuselah Conspiracy, Frank Schirrmacher, Blessing-Verlag and the Federal Office for Statistics

Interacțiunea cu consumatorul este aproape de inima noastră

 

În prezent, unul dintre cele mai importante obiective ale unei companii de succes este comunicarea excelentă cu clienții și consumatorii.

Doppelherz este un brand ce s-a folosit de puterea audiovizualului încă din 1981, când a fost difuzat primul spot tv. Transmiterea regulată a reclamelor sprijină conștientizarea numelui mărcii și ilustrează cu simpatie beneficiile gamei active de produse pentru grupul țintă. În 2003, agenția de publicitate Scholz & Friends, care este responsabilă de comunicarea brandului de o lungă perioadă de timp, a primit premiul de publicitate Effie pentru calitatea creativă remarcabilă a filmelor sale publicitare Doppelherz „The Power of Two Hearts”. În prezent, desfășurăm campanii publicitare regulate pentru consumatorii noștri online, pentru a sublinia beneficiile produselor noastre.

În plus, brandul Doppelherz comunică direct cu utilizatorii săi prin intermediul canalelor de socializare.