Doppelherz și FC Bayern München formează un parteneriat la nivel internațional
Inima Doppelherz bate pentru fotbal: Campioana recordurilor și brandul lider pentru vitamine, minerale și tonice din Europa1 vor juca în curând împreună, deoarece Doppelherz este noul partener regional oficial pentru suplimente alimentare al FC Bayern München. Contractul noului parteneriat din nordul Germaniei a fost semnat de acum până în 2027 și acoperă întreaga regiune EMEA2 fără DACH3, precum și Asia.
Performanță datorită unui aport optim de nutrienți
Michael Diederich, Vicepreședinte executiv al FC Bayern, este foarte mulțumit de această consolidare: "Sportul merge mână în mână cu un stil de viață sănătos și echilibrat, bazat de o dietă bogată în nutrienți esențiali. De aceea suntem atât de încântați de parteneriatul dintre FC Bayern și Doppelherz. Performanța pe termen lung face diferența – pe teren și în viața de zi cu zi. Și sportivii, la fel ca oricine altcineva, pot performa la standarde înalte atunci când au un aport optim de nutrienți.”
Tim Simonsen, Global Head of Marketing al Queisser Pharma, este încântat de parteneriatul strategic: "FC Bayern are o mentalitate unică în sportul profesionist german: o căutare consecventă a excelenței, cele mai înalte standarde pentru propria calitate și îmbunătățirea constantă. În același mod, și noi ne îmbunătățim constant produsele și portofoliul de mai bine de 100 de ani."
Branduri puternice cu principii de nezdruncinat
La fel ca în cazul FC Bayern, standardele sunt coloana vertebrală ale succesului. Având propriul laborator și materii prime de înaltă calitate și bazându-se pe cele mai recente cunoștințe științifice, Doppelherz se ghidează după același principiu ca și Bayern: performanță excepțională susținută. Cu toate acestea, calitatea înaltă nu este nimic fără oamenii pentru care este produsă. Din acest motiv, obiectivul fiecărei noi dezvoltări Doppelherz este de a oferi produse de calitate la un raport bun calitate-preț. Iar fanii brandului din întreaga lume apreciază aceste produse. La fel și FC Bayern.
Directorul executiv al Queisser Pharma, Erich Nobis, are, de asemenea, o abordare globală: “Ca și în cazul FC Bayern, povestea noastră de succes nu se măsoară doar pe piața germană, ci și pe cele internaționale. În prezent, Doppelherz este un brand de mare încredere în peste 60 de piețe internaționale farmaceutice, cum ar fi China, și deține o poziție de lider pe piață. Un parteneriat cu FC Bayern, o echipă cu succes internațional, este așadar un lucru firesc. Deoarece nu numai în Europa, ci mai ales și pe piețele cu o creștere foarte rapidă, precum Asia, Orientul Mijlociu sau Africa, popularitatea și încrederea de care se bucură FC Bayern sunt atribute ideale pentru consolida poziția Doppelherz, întărindu-i popularitatea.”
1 Pe baza unei analize interne realizată de Queisser Pharma folosind date din următoarea sursă: IQVIA Global OTC Insights, categoria Vitamins & Tonics in Europe, clasament bazat pe International Brand, în volumul și valoarea vânzărilor (LCE/PUB) pentru perioada MAT Q1/2025, reflectând estimări ale activității în lumea reală. Copyright IQVIA. Toate drepturile rezervate.
2 Europa, Orientul Mijlociu, Africa
3 Germania, Austria, Elveția
